September 10, 2012

ANK2 KU.....

time semua tgh ready...senyum jer la
masing-masing dah meragam...abg merajuk..si baby nak turun dapatkan aku
Perbualan ank2 aku tempoh hari...abg..abg nanti baby besar, kita ader baby baru ker?mcm pak ngah?(abg aku baru dpt baby )abg debuk jawab...xnaklah..baby nie dah ader watper nk lg..tapikan abg tgk perut umi..mcm perut adik ler...(angah nyer perut buncit)..Hai ler ank2 ku...kalau ikutkan hati mak ko nie memang dah xnak dah...cukupler korang tiga orang nie...dah xlarat umi nak jaga...tapi apakan daya en suami nak gaks ank perempuan...nak xnak ikutkan ler jua...kadang2 bebudak nie tgh main2 pun leh serius discuss pasal org tua...waktu aku dgr depa ckp nie aku kt dapur senyum sendiri...memang yg no 2 tu dah xnak ader baby lagi..sebab dia kata umi xsayang dia...sayang baby jer...nak wat camner umi bukan xsayang ank2 umi..cuma ank2 umi tak dengar kata...tu yg umi babat...sesungguhnya kamu semualah harta umi di dunia dan akhirat...

No comments: