May 8, 2012

MY NEW PC

Di sebabkan mata aku yg tak tahan dek kerabunan...maka terpaksa ler angkut new monitor utk menggantikan screen laptop aku yg kecik nie...nie gara-gara kena buat akaun yg tertungggak dari bulan december hari tu ler..aku nyer lens tak berapa nak terang kalau pakai lappy...nak2 nak tgk angka yg kecik-kecik nie ha...nak terbeliak dok menengok saban hari.....
 Nie pun jasa baik kakak sebelah aku nie ha yg bagi...nasib baik ler dia pemurah nak bagi aku pinjam pakai katanya dr terbiar kt umh lebih baik bagi aku guna.....tapi memang puas hati ler sebab besar sungguh...so nak menaip ker nak mengira pun nampak jelas takyah ler ko nak pakai spec walaupun dah pakai lens...memang teruk dah tahap kerabunan aku nie...
Jenama monitor nie pun sama dgn lappy aku..tu yg syok sikit..senang nak program..lagi pun monitor nie flatscreen...tu yg membuatkan nya lagi best...dan semangat sikit nak wat kerja...

No comments: