December 18, 2011

PORT DICKSON

 Last saturday lepas kami sekeluarga pi bercuti kat pd....apartment nie pun last book sebab apartment pertama yg kami book tu tetiba nak bankin duit jer dah penuh....sakit jantung sungguh.....
 Apartment nie 4thn lepas aku pi...waktu tu baru jer kahwin tak sampai sebulan...tetiba member sek nak wat reunion dan pilih apartment nie...waktu tu seorang pun lum kuar lagi tapi skrg dah tiga aku bawa...
 Waktu 2007 kitaorang pi apartment nie masih terjaga...masih best lagi tapi waktu 2011 aku pi mcm hampeh...lift pun hanya satu jer yg berfungsi....dah ler tu dari groundfloor takleh nak naik lift ke atas...kena naik tingkat satu laks....bila naik tangga aduh...baunya mcm hampeh.....hancing....jgn ckplaaaaa
 So bila sampai jer kat sini anak-anak aku jgn ckp la...xsabar-sabar nak pi mandi kt kolam...si kecik sekali tu sampai dah gigil pun xnak naik lagi...bila aku angkat jer dia dari kolam...terus nangis....maknanya nak berendam lagi....ikutkan jerlaaaaaaa
 Act percutian nie dgn kawan2 opis lama....so semuanya rancangan mengejut...dah ler jumaat mlm tu aku balik umh dkt kul 2 pagi sbb kerja tempat baru nie....byk benda kena buat.....tapi nak wat mcm manakan...
Overoll memang best gaks la percutian nie...tapi memangdangkan kami semua  kepenatan tu yg xberapa nk excited sangat la.....apa pun thats first time aku bawa anak2 pi bercuti sebab tempat kerja baru nie sabtu & ahad xkerja...........(nanti kita citer pasal tempat baru laks ek....)

2 comments:

Life as AsMissY said...

kn mak dh kt x elok dh kt stu skang.. noqs x caye

my heart said...

nak wat camner noqs....mak terpaksa...semua full book dah....last choice...nak tak nak amik la gaks