December 14, 2011

FARISH HAKIMI

Hari ini....ank aku yg last kena bedah kat mulut...sayu hati aku bila melihat dia menangis kesakitan.....mana nak tahan bila tgk darah asyik mengalir jer kuar dari mulut dia....entah apa yg menyebabkan ader darah beku kt mulut dia....dari semalam hingga hari nie aku memang tak keruan....ikutkan hati aku memang aku nak sentiasa ader di sisinya....tapi disebabkan aku baru jer kerja di tempat baru terpaksalah aku gagah kan jua dtg kerja hari nie...kalau tak kang xde laks gaji...dah ler anak aku yg pertama tu nak sekolah dah....Ya Allah aku mohon keampunan darimu Ya Allah...andai ini ujian buatku aku redha...Ya Allah tapi aku mohon agar ko sembuhkanlah anak ku kerna aku sebagai seorang ibu tak sanggup melihat dia kesakitan.............

1 comment:

Life as AsMissY said...

ape case ni cikkkkkk? aku try email yg ko bg tp x go through. sesungguhnye, Dia menguji utk melihat sejauh mn tabahnye kt cik..