February 26, 2013

PERFUME- VICTORIA'S SECRET





Minggu lepas hp aku masuk klinik...memang sakit hati sebab 2 minggu baru dapat...dah ler kena hantar jauh (entry nie nanti kita wat ) sampai one utama..waktu pi kali pertama memang dah singgah kedai perfume nie tapi waktu tu cuma cuba testing dia jer..blm tersangkut lg...dalam hati kata nanti ade duit lebih memang nak beli la..nasib juga waktu tu tak beli sebab time tu xde set mcm nie..jimat..kalau beli perfume jer rm 244..lotion rm 80...shower gel rm 120..lg dpt small perfume...so hanya rm 298..xker jimat namanya..waktu aku pi tu diaorg tgh wat valentine nyer set rm 309...secara kebetulan bila call samsung hari tu time tgh cuti hujung minggu maka nyer aku ajak ler en suami pi sana..ikutkan dia memang xnak..tapi nak jalan katanya pi ler juga...entah camner aku dah amik hp..terus melekat kat kedai nie..lama juga la..dia pun tanya nakke?memang ler nak..nak2 laks perfume aku midnight fantasy dah habis..sebab tu yg aku tertarik nak cuba yg lain..ingat memula tu nak beli gucci flora tp bila bau secret angel nie fuh terus jatuh hati...jadi saper2 xpernah cuba VS nie memang leh try..tp kedai dia xbyk hanya one utama,pavillion ngan KLia..tu pun aku first time tgk kedai dia kat sini kebetulan lah...waktu nak bayar tertiba jer en abg kata xper dia byr..hadiah anniversary konon2..dah 7thn kahwin br nak bg...jadi lah janji ingatkan...i nie isteri u yg setia dan taat..cehwahhhh..puji sikit lerkan..apa pun hadiah yg bermakna utk aku...luv u b...........

No comments: