February 25, 2013

CYAWAN RESTORAN

LUNCH RAMAI MAKAN KAT SINI

ERM ME ORDER CARROT AIS

TGK KEBANYAKKAN NYER ORG MELAYU

ME ORDER CHICKEN CHOP

TAHU BAKAR...
nie pun citer minggu lepas...member baru dapat br1m tu yg nak belanjan lunch..ikutkan aku half day hari tu sebab nak amik mak kat hukm tp nasib baik kakak aku dpt cuti...so memula tu ingat nak makan kat dlm Bangsar village tp driver aku ckp (yg pki tshirt hitam tu)kat dlm tu xde kafe yg best2..

lg pun kat bangsar nie susah nak cr parking keter...klu main park jerkang mesti kena saman...cr parking pun dekat 20 minit..last2 depan restoran nie ade tempat park walaupun terpaksa double parking..bantai jerla sbb perut dah lapar..

nak kata makanan kat sini best..xde ler pulak yg menarik ikut selera tekak aku nie..tapi kebanyakkan yg dtg order nasi..mungkin best kot..aku try chicken chop dia..xbest langsung..kuah dia mcm kuah lada cicah cekodok..bila tanya kuah waktu order bbq ke black paper budak tu kata kuah merah..bantai lah labu...nasi dia ok la driver aku kata sedap..

tahu bakar dia sedap..kuah leh tahan..aku bg 70% la klu nak makan kat sini..mahal boleh tahan sebab standard lah bangsarkan..tgh2 makan tertiba Nabil (raja Lawak) lalu ngan family dia..memula dia nak makan kat sini tp mungkin sbb penuh terus dia pi bangsar village..bila kitaorg pandang hanya bini dia jer senyum..Nabil menonong jln bw baby dia..mungkin panas kot..

MUKA ORG TGH LAPAR.....
Ikutkan nak makan kat restoran ank chef wan..tp pusing2 tak jumpa...tu yg jumpa restoran nie..itu pun sbb ade member post kat fb tu yg teringin juga makan kat sini...dah nama org belanja..ikut jerlaaaaaaaaaaa

No comments: