January 11, 2010

Sakit Hati


Macam mana tajuk aku tu mcm tu le hati aku sakit hari ni..Rasa mcm nak bunuh je org tu..kalau tak ikutkan iman di hati nie...dah lama mati aku kerjakan org nie...aku cukup pantang kalau kerja dah tak betul lepas tu menyusahkan org lain (iaitu aku )dan bila dah salah letak kan kesalahan tu atas aku...Memang pantang le datuk nenek aku..aku tak kisah le kalau kerja yg ko buat tu salah,aku leh le betulkan .... tapi bila dah buat salah dan kesalahan yg kita buat tu kita letakkan kat bahu org lain memang le nak kena maki dgn aku....nasib baik le bos aku nie faham kerja aku mcm mana dan kerja org tu mcm mana...eeee....kalau ikutkan rasa hati tadi memang dah kena lempang la budak nie dgn aku tadi...nasib baik le kakak senior kat office aku nie sabarkan...kalau tak ada yg mkn kasut juga hari nie...memang tahap kesabaran aku hilang 98% le bila sampai office tadi lepas tu dgr citer yg tak enak di dgr nie...Act perkara nie berlaku semalam...bila aku call 7 kali tak pic up-pic up...ok fine aku settlekan masalah yg dia dah timbulkan...ingatkan ok dah lah hari ahad,rupanya boleh laks sambung hari nie...dan yg tak bestnya memula siapa yg dgr semua dok sokong citer dia le...sampai le aku masuk office pukul 3 tadi baru le perang teluk dunia ke dua meletus....nie bos aku blm tahu lagi nie..kalau tahu aku rasa ada yg kena buang kerja dah....kalau ikutkan baran aku tadi memang kasut dah melayang atas kepala sebab memang aku dah buka kasut nak baling kat dia je....tapi nasib baik le ramai yg sabarkan....kalau tak memang aku dah tak kisah kena berhenti atau diberhentikan..biar puas hati betul....sebab dekat 7 thn aku bertahan kerja dgn "ULAT " nie...dulu dia pernah buat aku lari dr umah..sebab dia FITNAH aku mcm2...sampai mak bapa aku tak ngaku aku anak diaorg kalau aku tak balik umah dlm masa 3 hari....aku dah MAAFKAN...la nie dia buat lagi...memang nak meletup le dada aku waktu click aku sampai kan berita nie.....tak pe hari nie ko buat aku mcm nie...satu hari esok .....DIA akan tentukan............(gambar yg kat atas tu...ada ULAT tu )

No comments: