January 10, 2010

Perkara Wajib

Setiap hari ini le kerja aku setelah habis tugas di office.Macam mana lambat pun aku pulang ke rumah perkara yg wajib aku buat adalah memasak..Ini disebabkan suami kesayangan ku tak suka beli lauk kat luar apatah lagi nak makan kat luar..so menu mlm nie ikan bawal emas goreng berlada....
Sementara aku sibuk menyiapkan menu makan mlm,tgk le gelagat dua beradik nie....
Sibuk kita kat dapur,sibuk jugalah diorang ni kat sini...masing-masing sibuk berkejaran...yg si bapa...dok ralit depan tv...
Mana ada ruang kat situ le diaorg sibuk nak main...rasanya almari baju diorang nie dah berapa kali jatuh...
Selagi aku tak sudah,selagi itule diaorg nie dok kat dapur nie...Mcm macam gelagat dua beradik nie buat...yg si abg asyik membuli si adik...yg si adik mana abg dia pi citu le dia dok ikut...

No comments: