January 16, 2010

Kerja


Tentu korang tertanya-tanya kenapa aku letak gambar pasal stesyen minyak nie kan..Begini citer dia...semalam pasal stesyen minyak nie lah aku balik dalam pukul 12 tgh malam...Petrol pam nie buat aku betul-betul marah..nie le org kata janji melayu...memula kata nak bagi duit pukul 9 mlm,lastly leh tak tuan besar dia bagi dlm pukul 10.30 mlm kat org aku...dah le duit dia dalam RM 85,000.00...mana tak hangin satu badan...patutnya aku 7.30 mlm dah balik...ini sebabkan site operator dia hilang dan peti besi tak leh nak buka....dah..tak pasal-pasal kena le collect duit dia tgh malam..kalau dekat ngan office tak pe le juga nie dah masuk kawasan ipoh beb...soh korang bayang kan le berapa lama aku tercongok kat office nie....semata-mata nak tunggu duit diaorg nie...
Dah le aku tak tgk anak-anak dr pagi..mak aku pula dah dua kali call bagitahu yg SI FAIZ dari pukul 9 mlm dok nangis nak kan aku...hati aku 98% memang dah kat umah tapi nak wat mcm mana kan...dah kerja...nak tak nak kena jugak la tunggu....Cian kat anak-anak aku bila sampai umah mak aku diaorg dah tidur....Nasib baik le suami aku dalam department yg sama leh le faham kalau tak....sendiri mau ingat beb..........

No comments: