December 23, 2009

Aktiviti Waktu Cuti

Hari Jumaat & Sabtu lepas aku cuti.Kerja aku nie payah sikit nak cuti sebab kerja aku 24 jam ada je.Tak kira cuti public apa pun..kerja aku tetap ada...jadi disebabkan waktu ph minggu lepas aku dah kerja,minggu nie aku cuti le...Jadi aku plan ngan hubby aku lepas kami pi kenduri kahwin sepupu aku kita org nak pi alamanda bawa anak-anak aku berjalan.Sambil tu pi beli brg dapuq yg dah nak habis...
Masa nie kami sekeluarga baru je kekenyangan.Kebetulan sepupu aku nie umah dia dekat ngan umah aku.Jadi sekejapan je la aku sampai umh dia.Waktu aku dtg tu dia baru nak bersanding.Lepas tgk dia tepung tawar terus cabut pi alamanda.....sebab ptg hubby aku kerja.

Ini le dia pengantin nya.Yg perempuan tu le sepupu aku...Kami panggil dia sue je...nama penuhnya aku tak ingat le....dia nie muda 6 thn dr aku.....
Sorry le ya gambar kurang jelas sikit sebab pakai kamera hp..lagi pun org ramai sgt depan pelamin tu yg tak dapat nk tangkap dekat-dekat....apa pun Selamat Pengantin Baru le ya.....

No comments: