December 22, 2009

Sesekali Anakku Bergaya

Anak aku yg no 2 nie memang suka bergaya..Pantang kalau dalam keta nampak abg dia pakai cerminmata hitam nie terus dia tarik spec yg abg dia pakai tu...Sebenarnya waktu belikan spec utk abang dia hari tu lupa nak belikan untuk dia.Ingatkan dia tak reti nak pakai.Rupanya dia lagi pandai bergaya dari abg dia....
At last bila dia nak abg dia punya abg dia tak bagi,aku pakai kan le spec hitam aku.Ingatkan besar n berat dia tak nak pakai...sekali tu dr dalam keta sampai le sampai umah mak aku dia tak de pun buka-buka spec tu.Bila aku atau pun bapa dia kata fuyooooo hensemnya...dia mesti gelak...aduh...kecik lagi dah pandai bergaya.....besar esok entah le....minta-minta jadi le org yg berguna ya Faiz...jgn jadi mcm kata pepatah biar pape asal bergaya....sudah le ya........
Tgk le gaya dia pakai spec umi dia mcm org dah besar-besar je gayanya...Hai le Faiz...buah hati umi...mcm-mcm gaya bebudak nie...

No comments: