December 24, 2009

24 DECEMBER 2009

Hari khamis yg lepas aku sambut birthday anak aku Firdaus & nenek dia sekali.Nak ikutkan birthday aush dah lepas hari selasa minggu lepas tapi kebetulan hari nie hari lahir nenek nya aku buat le sekali.Lagi pun anak-anak buah aku ada semuanya kat umah neneknya haritu.
Ala setakat jamuan kecil-kecilan je.Aku cuma beli KFc & kek je.Tak de yg special pun.
Aku suruh dia tiup lilin tapi dia duk pandang je...Dia tak sabar nak potong kek tu...Yg ambil gambar nie anak kakak aku...Tgk le mana yg dia tangkap....
Ini le kek yg aku beli utk Firdaus & mak aku.Ala..sempat beli kat king je..Tak sempat nak beli kat secret recepi pun...kat sana kek dia sedap-sedap...
Tgk le jurugambar tak profesional nie ambil...entah mana sudut yg dia tangkap...maaf le gambar tak berapa nak lawa...tangkap guna kamera hp je....apa pun selamat hari lahir utk anak ku yg tercinta & bonda ku...moga dipanjangkan umur,di murahkan rezeki...di beri kesihatan yg baik & hidup yg sempurna....amin..............

No comments: