April 29, 2014

BIRTHDAY BOY - MUHAMMAD FAIZ HAKIMI

BIRTHDAY BOY

EN SUAMI YG TAK SUKA AMBIL GAMBAR

ADIK YG SUKA MAKAN KEK

BUDAK DEBAB YG DAH SAMA MCM UMI GEMUKNYA

COMOT BILA MAKAN KEK...TAK SUKA KONGSI APA PUN

EN SUAMI YG TGH LAPAR

MELAYAN BABY YG BANYAK SONGEH
Sebenarnya birthday faiz pada 12.4.2014...tapi di sebabkan aku yg selalu on off sakit nie jadinya aku sambutler awai sikit...memang tul lah jangkaan aku sebab waktu birthday dia memang aku tak larat nak keluar...preggy kali nie lain sikit..banyak tul kerenah nya..memang kali nie aku betul2 week...really xlarat sungguh...tapi yg 3 org nie dulu aku cukup kuat...kiranya sampai 9 bulan lah larat lagi nak ke sana sini...tapi yg nie memang lain..baru 5 bulan kaki dah bengkak giler...nak duduk dekat bawah/lantai memang susah nak bangun balik...

Jadi sebab tulah aku cakap kat adik kita celebrate awal lah ya...kebetulan memang hari tu cari barang2 kat mydin putrajaya...lepas je habis shopping kat mydin terus ajak en suami ke alamanda nak makan kat Jonny's la senang sikit...tempat pun besar leh duduk...

Kek memang dah beli kat secret recepi kat area mydin tadi...kek kena beli sorang satu kalau tak kang berebut....aku nak celah sikit pun xdapek...
memang feberet diaorg kek nie..nak beli sekilo mcm byk sangat laks kan...

Apa pun selamat hari lahir buat ank umi...umi harap adik akan menjadi org yg berguna dan cemerlang dunia dan akhirat...moga adik juga dapat jaga umi dan baba bila kami tua kelak...

No comments: