March 10, 2013

TAMAN NGAN HERO2

ADIKBERADIK YG XLEH DEKAT MESTI GADUH







ADIK GAKS YG WAT HAL SENDIRI
Lepas melawat makcik pijot..ank2 request nk pi taman.Sebabkan mak aku ikut sekali jadi memang xleh ler nak pi taman jauh2..so aku kata kat depa kita pi esk jerla...yerlah gerak dari umah pijot pun dah kul 6..sampai umah mak aku kang ader kat kul 7 sebab jalan lik dr umah dia nie selalu jam.


Jadi nyer main jerlah taman kat umah mak aku nie udah..diaorg nak pi taman tasik perdana tempat yg selalu aku bawa tu tapi dah lewat nak oiii..mak ko xkuasa nak drive jejauh..selalu tu hantar apak ko pi kerja boleh ler..nyinggah...nie tak ke situ jadi sini udah ler.

Bebudak nie bukan apa takat nak main lari2 jer..bukan nak main sgt permainan yg ader..maklumlah kalau duk umah nenek kang duk jer dlm umah..kat umah sendiri pun sama sebab xde kawan...tu yg nak sgt pi taman...

kalau rajin malam aku suka bawa depa pi putrajaya...main bola kat sana..tapi selalunya kitaorg pi malam jumaat  sebab tak ramai org..kalau sabtu or ahad   memang ramai n susah parking..sementara diaorg main kat situ merasa gaks sembahyang dlm masjid putrajaya tu..memang besar n lawa...rasa cam nak tido jer kat situ...agaknya mcm mana ler kalau kita dapat pi makkah kan..tentu lagi seronok..







No comments: