March 20, 2013

SURIA KLCC

 Memang sejak kahwin shopping mall nie lah memang payah aku nak mai.Bukan apa salah satu sebab masalah parking...Itu yg lecehnya..nak2 nak bawa my hero nie.Lagi pun shoppingmall nie bukan ada kedai2 yg chokia..
CANTIK KAN KEDAI KASUT JELLYBUNNY NIE

RASA MCM KEDAI GULA2

INI BAHAGIAN BAWAH SEKALI


Nak kata banyak ker dak aku membeli belah kat sini erm biasalah kan org perempuan mana tak kuar duit..mesti kuar walau pun sikit...nak2 bertahun baru sekali mai..mcm2 nak beli...ikutkan  shoppingmall nielah tempat aku kerja waktu zaman ank dara dulu sementara nak dapat panggilan university...kat sini ler segalanya bermula...aku kerja foodcourt kat tingkat 4.Tak silap aku foodcourt nie di namakan selera kg kot..uniform nyer tshirt colour hijau..seronok kerja sini sebab satu leh makan free...dua byk kedai yg kita leh cuci mata..tiga..leh tgk mcm2 gelagat manusia..tapi yg paling aku tak leh lupa pengalaman kerja kat sini ialah waktu rusuhan anwar kena tangkap...ingat lg pintu utama di kunci..n kebanyakkan customer perempuan semua lari duk kat foodcourt (sebab paling atas)takut nak keluar..abg aku sampai datang ler nak jemput aku takut nanti aku tak lepas nak balik..

Tapi semua tu dah berlalu...waktu zaman ank2 dara..sekarang dah ank 3kan.sekejapan jer masa berlalu..bila di ingat balik kan best kalau dapat dputar masa waktu zaman sek dulu..bestkan...sebabnyer waktu sek dulu sibuk sgt nak kerja nak pegang duit..siap leh berangan mcm mana nanti muka ank kita bila..saper agknyer laki aku nanti..

Bila dah time umur2 camgini baru ler nak ke sek lik..konon2 kalau leh la dputar kembalikan..nak belajar tul2 sampai leh jd engineer ke doctor ker..tapi apa yg ade sekarang pun dah syukur..walaupun tak berjaya mana tapi DIA dah aturkan hidup kita kan...


2 comments:

Yana Yassin said...

Pernah jugak keje kat KLCC sementara tunggu SPM. Dulu nama pasaraya TOPS now dah jadi Clod Storage.

Akk, letak lah komen ke window pop-up. ikut arahan niee...supaya senamg orang nak komeh

http://www.lyssasecret.com/2011/02/tutorial-pop-up-window.html#.UUmqnRykxBg

dan

Boleh tak delete bila nak komen kena isi code,

Sorry , just bgtau jer .

my heart said...

ok yunk tq..akk dah wat