November 14, 2012

WEDDING KAKAK - ANGKAT











Gambar nie aku kepam dah lama...memang xde masa sungguh nak coret kat sini...kalau tak silap aku wedding nie 3hb nov lepas...aku kenal kakak nie pun sebab dia nie adik kepada coo aku...memang best kawan ngan dia sebab kitaorg satu kepala walaupun jarak umur kitaorg lebih 10 thn...aku memang tabik spring ah ngan kakak ne sebab sebelum nie dia bermadu lebih dr 10 thn dan single mother pun lebih kurang sama...n part yg paling best dia dapat jodoh dgn mualaf...gembira utk dia dan ank2 nya yg meningkat dewasa....alhamdulillah walaupun hampir 4 bln dia duk umah tak bekerja tapi tuhan tu maha kaya sebab baru2 nie dia telah dipilih menjadi salah seorang manager di ioi management....aku doakan semoga ikatan ini akan membawa hingga ke jannah...amin...

No comments: