June 21, 2012

Selamat Hari Lahir Yg Ke - ?

 Pejam celik pejam celik sekejab jerkan masa berlalu..rasanya aku baru jer meninggalkan alam persekolahan..Tapi rupa-rupanya dah ader tiga org anak..Di sebabkan pada 20.6.2012 aku masih di kg halaman suami tercinta maka tiadala sambutan or acara potong2 kek di buat..Lagi pun nak menghormati my fil yg baru jer pergi..tu yg xsambut apa2..tapi bila aku balik kerja hari nie tak sangka laks kwn2 office leh buat suprise party utk aku..Tak pernah2 dapat bunga,hari nie diaorg hadiahkan sejambak bunga utk aku..memang tak dapat nak kata apa2..terkujat sekejab...yelahkan mana ler aku pernah nak celebrate nie..en suami bukan suka..bg dia cukup dgn belanja mkn2 dan ucapan..tp thn nie dia xckp apa2 pun..mungkin sbb pemergian bapa tercinta..membuatkan dia lupa pada hari lahir ku..tapi xpelah sekurang-kurangnya masih ader lagi yg ingat...luv u oolsss la...












No comments: