April 3, 2012

TASIK PERDANA

 Weekend lepas dua-dua hari aku bawa anak aku pi tasik perdana..dah tak tahu nak buat apa memandangkan kawansan umah tu ader org kahwin,anak2 tak leh nak tido sbb sound speaker yg kuat...jadi nyer aku angkut ler depa semua pi tasik perdana...sementara tunggu suami aku lik kerja...
 Memang teruk gaks ler aku nak memantau depa nie..sebab semua tak sekepala...termasuk ler si kecik baju putih tu...org sibuk nak memanjat dia pun sama sedangkan time nie dia demam selsema...memula jer dia excited nak main..masuk jer 1/2 jam dia dah start menyanyi...
 Tak cayer cer ler tgk tu...erm tu enjin batu nak panas...time nie dia dah gelisah..semua serba tak kena...
 At last aku ajak diaorg semua naik benda alah nie..nama dia trump...nasib baik ler sempat berlari naik..sebabnyer yg nak naik memang ramai giler...berebut2 tak kira usia ko...
 Tak mahal mana pun naik trump tu..aku 4 beranak dia kenakan rm 1 jer..act RM2 tapi memandangkan dia tgk aku mcm ibu tunggal maka dia bg ler discount...tu yg dua hari turut2 pi naik..ha..nie gmbr lepas naik benda alah tu...so msa utk bergambar...korang tgk ler aksi 3beradik nie...yg si adik nak tunjuk peace konon2..tapi dok lindung muka laks...
 Yang si abg nie pulak memang tak boleh nak amik gambar reramai..dia mesti nak lentuk jer kepalanya..mcm suka makan kepala ayam laks...
 Last2 mcm nie ler gmbr nyer...bila dia suh adik dia pun sama buat mcm dia...so tgk ler si baby tu dia nak larik...ler sbb abe2 nyer dok lentok kepala kt bahu dia...
Budak tembam yg suka bergambar..pantang nampak camera..memang dia sajer yg nk berposing...nie atas trump tu ler dia sibuk suh amik gmbr dia...

No comments: