March 15, 2012

JelitaSara....(Bergaya Jab )

 Akhirnya yg di tunggu tiba jua...tak sangka laks yg sepatutnya bukan milik aku tertiba laks leh tukar menjadi milik ku..(mesti korang peningkan)....
 Tak per citer dia camgini...member i minta tolong order tudung dari butik ini....dia beli dua tudung...harganya mak ai...memang ler mak fikir dua kali kalau nak beli...bukan tak mampu cuma mak kalau nak bergaya kalau bukan utk apa2 majlis xdeler nak beli memahal camgini.....setakat nak pakai pi kerja pun mak paling mahal beli pun RM 50  jer ko....
 So disebabkan cik puan tu tak minat ler pulak setelah membuka kotaknya...dia terus pas kat aku ...dia leh kata xnak...ko..tak terperanjat ker bila reger yg dkt  rm 200 tu tertiba leh xnak pas kt aku...3 kali aku tanya dia  BETUL KER NIE?dia kata iyer....(yerlah laki eh kayo...doctor kt sbg medical centre)leh ler ckp xnak tu sesenang jer...tapi pelik gak...kayer2 dia...dia xcelik it...xperlah apa pun hanis tq ek bg akk....

Itulah dinamakan rezeki....alhamdulillah....rezekikannn xkan nak tolak ko....sebenarnya dia xnak disebabkan tudung tu panjang...dia tak minat tudung yg size m tp panjang mcm l...tu yg cecepat dia reject...
 So apalagi mak dah dapat tudung freekan...harus ler bergaya...sakan...posing sikit ler....
Erm so camner lawa tak?bg aku memang lawa...kain dia sejuk jer ko....sedap jer awning dia pun best xde ler terkelepet bila pakai helmet...best2.....seronok sgt..........

No comments: