February 20, 2012

KISAH KAMI BERDUA

Tahun nie genap 5 thn usia perkahwinan kami..dan selama itulah susah dan senang utk membesarkan anak-anak kami pikul berdua...pakwie nie dr mula kenal sampai ler sekarang..dia memang seorang yg kuat bekerja..sakit mcm mana pun memang susah dia nak bercuti...kalau tak pulang ke kg halaman xde maknanya dia nak cuti...itu yg mak aku cukup suka ngan dia (sekarang la )walaupun pada awal perkenalan kami mak memang xberkenan dgn dia sbb negeri kelahirannya...tapi alhamdulillah dia dah buktikan bahawa dia bukan org sebegitu...bagi aku dia bukanlah lelaki yg sempurna tapi dia adalah bapa yg bertanggungjawab pada anak-anaknya..walaupun dia memang xpernah baca blog aku nie,aku harap dia tahu yg aku cukup banggga dan bersyukur kerna dipertemukan dgn dia...susah senang kami pikul berdua..tak kira ler apa org nak kata tapi aku sebagai isteri kat sini ler tempat nak meluahkan apa yg terbuku..dihati..biarler kalau ader yg meluat bila baca statement nie tapi bagi aku hanya kat sini jer yg aku terluah nak ceritakan...nak citer depan dia mampuih dia gelak kan aku..dia nie selalu tak serius jer...cuma muka jer brutal...thanks bie..to be my part...in my life..luv uuuuuuuuu....

No comments: