December 20, 2011

MY NEW OFFICE

8hb December 2011 bermulalah kisah aku disini...selama 7 tahun aku kerja di tempat lama akhirnya aku melangkah keluar juga...aku pun tak sangka yang aku akan berhijrah ke sini...so ini lah dia company baru aku....

So nielah rupanya keadaan di dalam pej aku...kita org dipisahkan dua pejabat...hq di tingkat atas sekali bgn nie...ceo aku beli penthouse...tp yg lecehnya bila kena pi hq nak kena tukar lift laks....
so this is my table....nampak xberapa nk kemaskan...sebab waktu gambar nie di cap aku dah nak balikkkkkk
so kat sini memasing diberi satu laptop...xde pc...act aku lebih suka pc sbb besar leh tgk...laptop nie leceh sikit dah lah version 2010...puas gaks lah nak study....
alhamdulillah aku dapat kerja nie...salah satu sebab aku berhijrah ke sini selain dr gaji yg berbaloi....aku dah kerja opishour dan sabtu ahad tak kerja...itu yg paling aku suka jadi ade ler masa dgn family....

No comments: