February 14, 2011

My Hero

Pejam celik pejam celik sekejab jer masa berlalu...sekejab jer anak-anak aku membesar...si abg..sekejab jer nak masuk 4 thn...makin debab dah...tak tahulah kalau sek nanti mcm mana...pampers masih lagi xlekang dia pakai...yg adik lebih byk berdikari dari dia...tgk lah tu jauh sungguh abg ngan adik....beza cuma 2 thn jer...tp nampak mcm 5 thn bezanya...
Erm tak sangka dah tiga anugerah tuhan pada keluargaku...sekejapan masa berlalu...Farish pun dah nak masuk tiga bulan...makin tembam...jgn ler jd mcm abg dia...aush...makin debab...yg aish jer yg paling kurus...makan cukup payah...sampai ler kena pegang...cuma susu jer dia kuat minum...kerna semuanya hero...pening aku kat umah nie kalau baba diaorang xder...harap-harap bila besar biarler salah sorang leh tlg aku...nak dapat gurl lambat lagi itu pun kalau yg terakhir tu ader rezeki aku nak dapat gurl...kalau tak tunggu jerlah dapat menantu sok....

2 comments:

Life as AsMissY said...

suke aku nengok ank ko no 2 cik.. leh jd model ni nnti.. huhu

my heart said...

ko jgn...semua tu pemuda harapan bangsa....harap2 jadi org berjaya ler nanti