January 13, 2011

BERAT AKU

Dari anak pertama lagi berat badan aku memang tak leh nak turun byk...waktu mengandungkan Firdaus last berat badan aku sblm due 66kg...hanya turun 55kg jer...payah tul nak turun sampai 45kg.
Begitu juga waktu pantangkan Faiz,last berat badan 65kg,pun dapat turun hanya 54kg jer..sedangkan bersalinkan dia,aku sakit yg amat sebab melalui kaedah pembedahan...ingatkan leh ler turun byk sikt sa,pai 45kg ker...sebab itulah berat badan aku waktu ank dara dulu.
Sekarang nie pun berat badan aku masih lum lepas lagi dr 50kg...baru 53kg jer...sedangkan antara ketiga-tiga berat aku waktu mengandung,waktu ngandungkan si Farish nie lah yg paling berat sekali aku punya berat badan dlm 68.5kg...dan yg paling suffer sakitnya...tapi tetap degil gak tak nak turun byk...sampai ler sekarang ne aku masih blm sentuh nasi..tetap juga payah ia nak turun sebanyak yg aku nak...aku harap dgn menggunakan primium beautiful nie berat badan aku akan turun seperti yg aku nak...dan yg bestnya sejak aku menggunakannya berat badan aku dah turun 5kg sedangkan baru seminggu jer aku pakai...

3 comments:

Life as AsMissY said...

ko xmkn nasi ke cik? biar tul ko ni? perghhhhhhhhhh...

watie said...

yahuu..i liookee...x rugi invest cket duit tuk premium beautiful ;-)

my heart said...

erm aku lum sentuh lg nasi sampai skrg...nak kurus mcm dulu lerr..nak size 26