March 20, 2010

KENDURI

Hari sabtu lepas umah mak aku buat kenduri sempena dia nak pi umrah...kami order katering jer..malas nak masak-masak....di sebabkan umah mak aku kecik jer...tu yg letak makanan di luar...
Jadi bila kenduri kendara nie..tugas menjaga anak di ambil alih oleh bapa kesayangan mereka la ya...aku sibuk kat dlm baca yassin..
kenduri kali nie cuma org perempuan je yg baca yassin...so yang lelaki kenala duduk di luar..ni abg ipar aku ngan anak dia yg sulung...
di sebabkan perempuan ade penyakit tiap-tiap bulan maka yg ader penyakit nie kena duk kat luar ya..yg pakai tudung colour hitam tu kakak ipar aku dan yg tudung putih tu kakak aku yg sulung...
begini ler gamaknya ya kalau rumah kecik....semua yg tak berkenaan dgn bacaan yassin di suruh duduk di luar sahaja...sambil tunggu masa untuk makan...

No comments: