January 5, 2010

Bad News.......

Seminggu yg lalu com aku dikejutkan dgn satu berita yg menghancurkan harapan kami.Ptg kejadian tu bos aku call tanya samaada aku kat mana waktu tu...hampir jam 7.30mlm aku dapat panggilan tu.Bos aku ingatkan aku yg kena rompak sebab ptg kejadian tu aku keluar dgn team-team CIT utk kutip hutang....tetiba hatiku tergerak utk call office...kebetulan hubby aku masih blm selesai dlm tugasan nya...dlm hati aku berdoa moga-moga bukan le abg aku yg kena...selagi nada deriingan itu blm ada org yg jawap selagi itu hati ini tak henti-henti berdoa moga-moga abg aku selamat...
Alhamdulillah setelah dapat kepastian dr suami tercinta bahawa dia masih di hq aku baru le lega hati ini....rupa-rupanya branch aku di Ipoh yg kena rompak...kesian pakcik-pakcik yg kena tetak dgn perompak tu.Mereka dimasukkan ke Hospital Kapar...dan nasib kami baik wang rompakan sebanyak Rm 500,000.00 itu telah di jumpai anggota polis 45 minit kemudian...

No comments: