December 16, 2009

REUNION BB DI PD


Gambar nie sebenarnya dah lama dalam handphone.Semalam lepas godek-godek hp lama nie nampak le pula gambar reunion kelas BB 96/97 buat pertama kalinya kat PD.Selama 11 thn tak jumpa akhirnya masing-masing bertemu kembali dlm keadaan dan status yg berbeza.Nie aku & Pn Sub.Masa nie aku baru je dua bulan jadi isteri org.Pn Sub aku tak pasti dah berapa bln masa nie dia jadi isteri org.Yg pastinya kitaorg lepas je balik dari reunion nie disahkan preggy dan yang paling best kitaorg bersalin pada hari yg sama iaitu semalam.

Masa nie masing-masing dah nak berangkat pulang.Jadi sebelum tu kitaorg tangkap le gambar reramai.Hanya 12 org je dari kelas kami yg dapat join.Tu pun Zul & Farah balik awal sehari sebelum kitaorg balik sebab ada hal.Idut & abun hanya join waktu barbeque.Datang mlm hari je.Sebab masing-masing ada hal.

Nie pula Pn Zulieta kita ye...masa nie dia tgh preggykan haziq.Tak salah masa nie dia preggy dlm 6 bln kot.
Em yg nie siapa tak kenal ek.Cik As kita nie dulu masa zaman sekolah tomboy orgnya.Tapi siapa sangka dah bekerja kemain lagi jadi perempuan melayu terakhir.Siapa sangka yg dia akan berubah jadi mcm nie.Maklumla jadi p.a kenala pandai bergayakan.Nak ikutkan as nie kira kawan baik saya waktu kat sekolah teknik dulu.Dgn dia lah saya selalu study dan dgn dia le saya pandai dalam matapelajaran bahasa inggeris.Kalau tak tentu saya kantoi punya.Thanks my fren.

No comments: