June 29, 2009

SHOPPING ONLINE

Sekarang nie semua serba canggih.Hanya dgn click di tgn je kita dah boleh buat mcm2.La nie kegilaan aku dok shopping online...mcm2 produk aku dok tgk...kalau berbaloi aku beli...aku dok mula beli secara online bila tgk kasut yg dijual di laman web kwn si ceera...yana....memang best pakai kasut yg dijual di blognya....la nie pun ada dok booking lagi utk hari raya laks...


Lepas tu aku dok tgk lah handbeg.semuanya ada kat link aku suka singgah.....mcm2 jenama ada...just pilih yg mana berkenan...


baru je kejab nie...aku beli pula produk kesihatan dekat curly blog.Kebanyakkan barang2 yg aku beli semuanya dah dicuba oleh kawan2ku yg baik hati.Mereka yg byk berkongsi maklumat tentang shopping online nie....


apa pun kawan2 tepuk dada tanya selera samada anda berminat atau pun tidak...tiada paksaan..

2 comments:

Alin Kay said...

amboi mencik shopping online sajok...aku lamer dah x singgah sini ingat x updated lagi...

my heart said...

ADA..CUMA BZ....SIKIT JE