October 30, 2013

IPOH KOPITIAM

AIR KEGEMARAN IPOH WHITECOFFEE

TEMPAT MAKAN DIA ADE YG DILUAR N DIDLM 

KAUNTER BAYARAN N MINUMAN

MCM2 MAKANAN ADE MURAH N SEDAP
Semalam lepas pi jumpa clients aku ngan budak driver nie lalu ler kedai nie..nampak macam kafe mahal jer...tak kisah ler perut dah lapar nak tak nak masuk jer lah kan...mahal2 pun xkan ler lebih rm20 makan sorang kot...

Kedai nie terletak sebelah bank rakyat sec 14 pj.Lebih kurang macam oldtown la tapi aku rasa sini lebih byk pilihan dan menarik sertac sedap.tu yg penting kan...persekitaran pun bersih n cantik..siap ade gambar masuk tv..kat dinding dia...tak tahu lah pulak tv mana..

Aku order air ipoh whitecoffee ais n makan lupa laks nak amik gambar sebab dah lapar kan...aku cuma order kuehtiaw cantonese..ala mcm kuehtiaw kungfu...sedap memang sedap..portion dia pun byk...so memang kenyang lah..harga pun memang berbaoi ngan makanan dia..tak sampai pun rm 10...

Kalau sesiapa ada lalu kat sec 14 pj leh ler singgah..mall pun ade kat situ...saper2 nak beli gajet n barang2 yg seangkatan ngan nya boleh ler singgah kat DIGIMall ne..sebab barang2 dia kira murah gaks lah dia jual...mcm lowyatt la..apa pun perut dah kenyangkan..moh ler balikkkkk....


2 comments:

zulie ieta said...

ade logo Halal tak cik kat sini..

my heart said...

ada..jgn risau..