October 30, 2013

ASAM PEDAS LINDA ONN

HERO2 MALAYA NIE MEMANG PANTANG NAMPAK MAINAN NIE

YG BUS NIE JER 2X MAIN

BABY XPANDAI MAIN TAPI SIBUK NAK CUBA GAKS

ABAIKAN MUKA KU YG DOUBLE CHIN TU

NASI UTK LIMA ORG..DAN SAMBAL BELACAN

LUPA NAK AMIK GAMBAR DAH SEPARUH IKAN SIAKAP 3 RASA BARU TERINGAT

ASAM PEDAS IKAN JENAHAK
TU KAUNTER UTK BELI KAD UTK SEMUA MAINAN

CASHIER 

MEMANG KOPAK LER DUIT KALAU MAIN KAT SINI

MY MUM

SIBUK SUH GAKS AMIK GAMBAR DIA
Sabtu pi upmkan jadi hari ahad kita pi la membeli belah barang dapur yg dah agak kurang..tujuan sebenar nak beli kettle sebab malam tu aku pi masak air lupa nak tutup nasib baik tak meletup rumah sebab kettle tu sampai kering ler aku xsedar..sib baik en suami kebetulan pi dapur..apa lagi bocor la..terpaksa la beli lain...nak tak nak kena keluarkan ler duit sendiri sebab salah sendirikan...

Lepas jer shopping kat Tesco Ampang..bebudak sibuk cakap lapar..yg ade kedai kat tesco ampang tak banyak..yg nampak asam pedas linda onn.moh ler pergi..lagi pun memang dah lama nak try masakan di asam pedas linda onn tgk sedap ke idak..

Bagi aku yg org melaka nie memang dah lali dgn masakan asam pedas boleh dikatakan asam pedas nya memang sedap...kuah pekat...ikan fresh...cuma yg menjadi sedikit kureng pada ikan siakap 3 rasa tu jer..terlebih rasa limau di letak nya..tu yg wat selera terbantut..

Air pulak terlalu manis..aku siap minta air suam utk tambah di setiap gelas..memang xleh nak minum..sedangkan aku penggemar minuman manis..

Harga laks boleh di katakan mampu utk golongan yg sedehana mcm aku nie..Ha lupa laks nak bagitahu mee goreng dia sedap..memang kalah mamak style..sedap lah..first time makan mee goreng rasa mcm tu..nasib baik mak aku order mee goreng dapat merasa...ank aku siap minta tambah lagi mee goreng tu...

Jadi saper nak cuba makan asam pedas memang di rekemen kan utk pi kedai Linda nie...sebab kalah org melaka masak...sedap..

No comments: