October 22, 2012

THE MINES

Angah ngan adik yg xnak naik sorang2 satu keter

Abang yg selalu suka bersendirian

masing kalau dapat naik kuda nie xingat dah

adik yg takut-takut

abg yg steady...xingat dia sebenarnya xleh dah naik kuda nie

depa yg xreti duk diam...angah jgn ckp suka posing

leka tgk ikan...

dua kali round baru steady

angah yg xpuas2 nak main

kemain lagi abg senyum jer ...3 kali round mana xsenyum


adik yg tersepit sebab abg nak naik juga




Hari sabtu lepas aku bawa ank2 pi The Mines sebab nak betulkan cermin mata aku yg pecah retak seribu oleh budak2 yg nakal nie.So sebabkan aku kalau kat umah memang xkan pakai contact lens terpaksa ler pi juga utk wat cermin baru...en suami xnak pi sebab xlarat katanya...yg bebudak nie pantang tgk aku pakai tudung jer sekejapan jer depa siap nak mengikut..ikutkan hati memang xnak bawa.yerla depa klu abah nyer xde memang di luar kawalan.Nasib ler waktu dah nak balik masing2 buat perangai...Yg si abg berlari satu floor..yg angah leh laks dia terkencing dlm seluar...adik laks xnak duk diam..xnak pegang tgn..tapi bila depa tgk ader sorang budak nie lebih kurang baya ank aku yg no 2 nie...memang xreti duk diam ler agknya tersepit tgn kt escalator..br diaorg diam sikit..sian budak tu memang aku xsanggup nak tgk...bygkan dr kul 7 sampai kul 8 xsettle lagi kes budak tu..tgn dia masih melekat kt bhg bawah escalator...rasa patah kot jari dia...ngeri siot...nasib baik ler dlm sejam spec aku siap kalau tak memang maks surrender...memang nangis kat situ...

No comments: