October 16, 2012

MERAJUK


farish setahun
Dari lahir sampai ler dah berlari ank2 aku memang kuat menangis...mula dr pantang sampai ler dah masuk 2 tahun...farish  ank ku yg ketiga nie lain sikit perangai nya...nak kata waktu mengandungkan dia aku kuat merajuk ngan en suami xde kot...sebab en suami bukan nyer romantik or nak layan lelebih kehendak isteri dia nie...tu yg aku pelik...mungkin agaknya waktu aku ngandung kan dia aku mengharapkan aku dapat ank perempuan.hati aku cukup kuat mengatakan aku akn dpt baby girl..itu yg mengikut sgt agknya.
farish 6 bulan
kat kg memang xnak lekang dr umi ngan abah..coursin2 ajk main pun xnak

tgk dlm pantang dah kuat nangis.
 Sejak dia pandai bercakap nielah perangai yg kuat merajuk tu dia tunjuk..memula kita org laki bini memang xamik port.Tapi bila apa yg dia nak kitaorg xlayan mula ler dia merajuk...kalau sekejab xper leh ler tahan tapi bila dia merajuk sampai menangis guling2.memang hilang kesabaran di buatnya..tak tahu lah mana dia dapat perangai nie..babysitter dia pun memula tu teperanjat gaks lah...kalau dia kata nanak tu memang ler nanak...jgn ler pepandai bg juga memang kena tampar ler..abg2 dia selalu kena...entah ler farish pening umi ngan perangai ank umi yg sorang nie..

No comments: