May 10, 2012

T-SHIRT MUSLIMAH

tangan dia ader getah..so tak de ler labuh
 Semalam aku buat temujanji ngan member kamcing dari kecik..Dia meniaga online kat fb..umh mak aku ngan umh dia dekat jer pun tapi kalau tak buat appoinment memang tak jumpa nyer..nama fb dia Ameera Airien...so sesiapa yg nak cuci mata n tak de masa nak pi beli baju boleh ler jengah kt fb dia...baju dia memang kain lembut dan selesa utk dipakai....
jadi model kejab...
Yang aku pakai nie size M..ingatkan aku pakai size l...rupa nya kain tshirt nie lain2..ader yg size s pun aku muat...kalau size L tu memang besar sgt...memang ler aku gemuks tapi xde ler nak pakai baju mcm kelambukan...nasib baik ler boleh test..kalau aku main beli jer tak ker naya...
Paling best baju nie ader poket sekali...tu yg membuatkann aku nak beli...semalam aku borong sampai lima pasang ko...memang tak ingat dah kalau nampak baju cantik2 depan mata...nanti aku update lagi baju2 yg lain...memang sedap lah kain dia..tak panas sgt...
Jadi sesiapa yg size lebih kurang aku jgn risau..maksud aku tak tinggi mcm aku lepas tu comel mcm aku..(muntah hijau saper yg baca)so jgn risaulah...maksud aku baju dia tak pjg sgt mcm baju kurung dan tgn dia tak labuh mana..sebab memang dia akan muat2 kat badan kita...
Kalau ader yg berkenan leh ler msg dia atau pun kalau segan msg jer kita...nanti aku akan tlg arrangekan...harga insyallah reasonable...

3 comments:

ietams said...
This comment has been removed by the author.
ietams said...

Lawa cik,suit dgn ko... Boleh beli byk2

my heart said...

yolah..beli byk2 boleh kalau duit nyer xsurut...tu smlm pun en suami dah bising..byk yg keluar