April 16, 2012

NO MANNERS

GAMBAR DIATAS HANYA LAH CTH SAHAJA TIADA KENA MENGENA DGN TAJUK CITER YER KENKAWAN

Hari nie pagi-pagi lagi dah buat hati aku panas....ini gara-gara pemandu yg bawa keter mcm gambar nie ler....tapi dia bawa keter savvy warna lain...aku memang sakit hati betul...ikutkan memang aku nak sepak jer tadi...lepas tu buat report polis...sebab dia kejar keter aku sampai kat umah...cuba korang fikir ek...aku ngan en abe aku ontherway nak pi htr anak2...jln tu memang dua line...so kitaorang potong ler jln dia sebab dia bawa dlm 60km jer...tertiba dekat selekoh dia boleh potong kitaorg secara tiba2...dgn senyuman lagi..konon2 dia la terer bawa keter...ok fine xkisah ler...yg bangang nyer...dah ler bawa depan keter kitaorg bila jln jadi satu line,dia leh main2 laks bawa pelan2 lepas tu brek...korang sakit hati tak...so ingatkan xde apa2 lah...nak di jadikan citer sampai ler jln tu dah jadi dua line maker kitaorg potong ler balik sebab dia dah nak ke kiri jln sedangkan kitaorg nak terus...sebab trafik light yg terus sekejab jer lampu hijau nyer...yg xleh blah nyer dia blh memekik sambil bawa keter tu kata babi,bodoh,sial lah...xreti bawa keter sambil follow keter kitaorg...aku pun geram ler sebab org ramai kt jalan leh pandang  then aku pun apa lagi terus otomatik tunjuk f...k ler kat dia geram punya pasal..sebab memang xleh nak lawan dgn kata2 blk...tingkap keter aku tutup...xsempat nak buka....then lepas aku masuk ke dlm kawawan umah mak aku...aku ingat dah habis ler...dia boleh patah balik keter dia then sekali lagi dia leh melalak dlm keter sambil memandu ckp benda yg sama...ha apa lagi aku pun cabar ler kalau berani berenti turun...then budak lelaki nie leh parking keter sesuka hati dia terus dtg ke arah abe aku sambil tanya ko reti bawa keter ker tidak?laki aku kata apa masalah ko..jln tukan dua line?then bila ckp mcm tu dia leh kata ko xreti ajar bini ko ker?aku terus menyampuk ko nie apa hal?dia blh jwb aku tgh ckp ngan laki ko,ko diam?so aku kata ler apa masalah ko smp dtg sini nie?kalau aku ko pggl babi..ko 2kali sama sebab xde manners lgsg..nak kejar org smp sini...ha dia kata elok lah tu esk ank2 ko pun sama mcm ko..aku bila dia kaitkan ank nie yg xtahan..aku ckp ko ler yg bodoh..ko pggl aku anjing menyalak ek..ko ler binatang tu sbb ko menyalak smp xberhenti...pandai laks dia blah...ckp bodoh ler...xberani laks nak tunggu...aku ikutkan nak pi balai dah...buat report sebab follow kitaorg sbl maki hamun...tgklah...kalau blk nie keter aku ader apa2 memang lah kena budak nie..waktu ontherway nak pi kerja tadi nampak keter dia parking tepi jln kt umah..-so apa2 jadi mmg kenalah dia no plate dia aku ader..rupa memang jelas dlm ingatan...yg kelakor nyer aku jer yg bersuara abe aku...maleh nak layan,dia kata budak xbetul...tapi dia kata dia tunggu bdk tu naik tgn jer...memang kena...

No comments: