April 16, 2012

BFF

 Sejak zaman sekolah lagi aku memang susah nak dapat kawan yg sehati,sejiwa dan sekepala....sebabnya aku memang susah nak percayakan org...maklumlah aku nie anak bongsu.dah biasa dgn family jer...mak dan abah org susah..jadi saperlah nak kawan ngan aku...sebab aku dulu pi sek 7pagi smp ler tgh..lepas tu balik sek,tlg arwah nenek amik upah cucuk satey...masa nak berkawan memang xde...sampai masuk sekolah asrama baru ler aku nie reti nak berkawan...so masuk jer SMTJ aku kenal dgn cik puan yg bergambar ngan aku tu...nama dia Afizah...dia nie leh ler masuk kepala ngan aku...rumah kitaorg pun skrg nie dekat tapi nak jumpa setahun sekali pun payah...nak2 sejak dia dah kahwin nie...tapi act aku rapat pun ngan dia lepas sek...entah mcm mana leh rapat pun xtahu...segala tentang aku semuanya dia tahu.....
 Lepas sekolah hanya dia..dan sorang lagi kawan baik aku(asmissy )sorry xde gmbr dia laks...yg aku masih ctc...sampai ler sekarang...illa..kawan aku yg berkacamata hitam tu jrg2 jer dpt berckp..pempuan nie bz jer memanjang..nyampah maqs...asal tepon jer aku bz nanti aku ctc..tp kadang2 harem...sampai sudah dia xcall...byk yg aku citer hari2 adalah si pijot nie...
 Yang nie kawan baik aku masa kerja telekom...ayu namanya...dia ler peneman segala susah dan senang masa zaman anak dara...dia dan pijot jugalah yg byk membantu masa aku kahwin dulu...Thanks my fren...aku actcually rindukan dia nie..sejak aku pregnant aku lost ctc ngan dia...bkn apa dia bz ngan kwn2 telekom..anak2 darakan..byk ler planing nyer..aku dah jadi mak org so xde masa nak kuar together2 dah..kalau nak kuar pung kena bawa aku nyer askar2...tu yg pikir 24x...nak pi ker tak...bukan laki i tak nak jaga yer u alls...bebudak tu jer yg xleh nak pisah...(statement poyos)...
Yang nie pulaks kawan sejak zaman memula start kerja...kawan sesama kerja klcc dulu...dia kahwin dulu setahun dr aku..tu yg dah kuar hasilnya..dia nie pun aku lost ctc...sebab dia pun bz ngan ank2 dia...act aku rindu gaks zaman ank dara..sama2 susah cr makan...sama2 kongsi citer...memang seronok..tp skrg bila ader anak...mcm2 citer yg mungkin akan kuar bila kitaorg jumpa satu hari nanti...

No comments: