May 22, 2014

SATAY KAJANG - SAMURI

ADIK MERAJUK SEBAB XDAPAT MAIN KAT TAMAN

ABG YG STEADY

INI BUDAK KUAT MERAJUK...
Selalunya tak hari jumaat or sabtu memang aku maleh nak masak...Jumaat kalau tak letih memang akan makan kat luar...kalau letih sesangat hanya tapau n masak nasi jer kat rumah...sabtu laks kalau tengahari dah masak memang malam...confirm aku ajak depa makan luar..

Jadi bila dah aku yg ajak pi makan kat luar..aku jugalah yg decide nak makan kat mana...kalau minggu tu hari2 makan nasi..kita tukarlah makan lain laks kan bila makan kat luarkan..tapi en suami nie leceh sikit sebab mcm mana pun nak nasi juga...nasib tempat makan yg aku pilih nie ade masakan goreng2 juga..

Memang kitaorg dah lama tak pi makan kat sini..selalunya kita tapau jer..makan kat umah...bila dah sampai kat sini(satay kajang - samuri )tgk banyak pula perubahan dia...yg parking tempat lama tu dah tutup...xtahulah depa nak buat apa...so limited parking kat depan stadium..dekat 10 minit gakslah pusing2 cari parking...

Bebudak bila nampak taman permainan kat dlm stadium mulala xnak makan...sibuk nak ajak pi main..xde yer ank2..umi n baby dah lapar..kita makan dulu ya...nak cari meja pun satu hal..penuh jer..dah terpaksa menunggu...memang ramai kalau malam minggu kat sini..

nak makan banyak pun memang xlarat n sampai hati bila ank2 xnak makan..pi jugalah teman depa main..en suami jerlah sorang makan...nak tangkap gambar satay pun xmenyempat...ikutkan jerla...



Love,
Fazwie

No comments: