October 29, 2013

FEEL LOOGUE


Ini pun 2 minggu lepas nyer gambar..semua tertunggak kan.seperti sedia maklum...aku nie memang pantang kalau berkenaan dgn brg kecantikan memang tak leh blah mesti nak cuba..cuma kalau bab2 kena makan nie susah sikit nak percaya kalau xde kawan2 rapat or sedaramara yg dah cuba..

Aku order rasanya dekat nak raya haji foundation nie..sejak aku pakai produk tabita memang aku payah sikit nak pakai bedak or foundation sebab kulit memang dah licin kecuali dtg bulan lah kan..memang ade ler jerawat2 kecil timbul..tapi entah mcm mana kawan aku ler dah cuba pki krim nie,dia kata xberminyak pun n kulit nampak lagi licin..

Memula tu memang ler malas sgt nak percaya..tapi lepas jer jumpa dia,memang ler nampak ketara sgt...muka dia memang nampak licin mcm pakai bedak mac lps sapu foundation...so maqs kan cepat tertarik..maqs orderla...dekat fb..nama penjual nie naura makwa...harga nie waktu promosi rm 60.sekarang xtahu la berapa..

Jadi kenkawan yg memang suka pakai bedak memang patut cuba...

2 comments:

zulie ieta said...

patutla tambah berseri2 makcik skrg

my heart said...

pandai ler pn zulie ek...awak tu apa kurang nya awet muda jer sentiasa