February 24, 2013

PENAT MENUNGGU

 Setiap hari begini ler keadaan aku bila nak balik...bukan apa nak menunggu en suami yg berjam nak sampai amik aku kat office...jadi di kala bosan amik ler gambar sendiri..ne gambar hari jumaat lepas...sakit hati sebab dia kata lagi 15minit sampai...rupanya dekat 45minit...gitu ler hari2..kalau tak sabar memang aku dah lama meletup ngan dia...

 nak wat camnerkan dah nama pun suami...syurga kat dia..so xleh lah nak melawan uols...kang tak pasal2 dapat dosa sebab marah dia lambat...redhokan jerlah...jadi nak buang masa nyer pasal amik ler muka sendiri walaupun muka kepenatan...
Di sebabkan dia amik aku lambat hari tu..aku maleh nak masak sebab dah tentu2 sampai umh dekat kul 9..Jadi moh leh kita makan di kedai udah..Nie amik waktu tgh makan kat kedai di bangi..sebabkan en suami yg sibuk melayan ank2..kita bergambor ler dulu..citer makan kat bangi nanti kita continue....

No comments: