September 7, 2012

RAYA 2012 - KELANTAN

BABY MEMULA OK LAGI...

ERM NIE MASA DAH 2 JAM SANGKUT TOL GOMBAK

MASA NIE BARU JER MELEPASI TOL...BARU NAK MASUK BENTONG..DAH XLEH DUK DIAM

KEADAAN DI KG EN SUAMI PUKUL 8 DAH BENTANG TILAM...

ANK2 KU YG TAK TAHAN KEPANASAN TAHAP MAXIMA DI SANA

LEH DI KATA HANYA ANK2 AKU JER YG MEMANG TAK BERBAJU..PANAS

BABY YG TAK BIASA KUL 9 DAH PADAM LAMPU

EN SUAMI YG SIBUK MENJOLOK BUAH RAMBUTAN

HASIL BELUM BYK LAGI DPT....MASIH BLM PUAS HATI

ANGAH NGAN SEPUPUNYER

ANGAH TAK BAGI BABY AMIK GMBR SEKALI
Tiap2 tahun selepas beraya di kl selalunya dlm kul 2 kami akan bertolak pulang ke kg halaman en suami...tapi berbeza pulak ngan raya thn nie...sebab aku malas nak lelama kt sana jadi aku ajk dia lik raya kedua...ingatkan lik raya kedua tak de ler jem..rupa2 nyer keluar jer mrr2 nak ke tol gombak dah jem...ramai nyer yg nak keluar dr bandar rupanya..dekat situ jer dekat 2 jam sangkut...selalunya perjalanan kl - kelantan amik masa 6 jam...tapi itu kalau xjem...tapi kali nie perjalanan amik masa 12 jam..itu pun berhenti sekali jer makan kat rnr gua musang...setelah mengharungi jem 2 jam sebab accident antara 2 buah motor dan kereta...cian mamat motor tu..dua2 arwah...gara2 dilanggar toyota harrier yg hilang kawalan akibat dari tayar kereta yg pecah...memang ngeri ler tgk...lepas tu laks ingatkan ok ler perjalanan...rupernyer ader lg lori rosak...maker itu ler sebab perjalanan kali nie amik masa yg lama...dan yg tak bestnyer sepanjang kt kg depan umh mil aku 4 kemalangan berlaku..salah satunya ank buah sepupu en suami...ank dia yg berusia 3 thn di langgar motor...tul2 depan umh my mil...bdk tu koma sampai aku lik kl..budak yg bawa motor tu baru berusia 16 thn...mcm2 kejadian lah...raya kt sana memang tak seronok mcm kat sini..tiada aktiviti kunjung mengunjung..tak tahu kenapa...tp aku tgk jiran2 mil aku semua keluar berjalan raya...tp keluarga mil aku lain..asyik2 masak... lps tu mkn..itu yg buat aku cepat boring dan memang nak lik secepat yg mungkin ke kl...bosan tahap gaban...kalau korang korang pun xkan tahan punya..duk umh selama seminggu dan aktivitinya hanya memasak..bosankan...entah lah..susah nak ckp..hanya DIA mengetahui...

No comments: