May 15, 2012

NEW TV

 Disebabkan anak2 aku nie lasak2 belaka maka mak pak nyer kena ler fhm yer & standby(duit) kalau ader apa2 kerosakan..Jadinyer ini ler salah satu yg terpaksa mak pak nyer ganti..Masuk nie dah tiga tv kitaorg ganti..ini yg paling latest..ini pun beli sebab astro la..xkan laks nak bayar tapi xleh tgkkan..nak tak nak beli gak laks..rabak ler juga poket nie lebih RM 1k...poning sungguh kalau ank2 semua hero..gini ler jawabnyer..
Decide nak beli pun dekat sebulan setelah aku membebel yg aku bayar bil astro dah 3 bln tapi xleh nak tgk...astro beyond nie leceh sikit dia hanya boleh cucuk kt tv flatscreen mcm nie..tu yg tanya ensuami nak beli ker tidak..kalau tong2 sama2 leh ler beli yg baik sikitkan..tahan lama sikit pakainyer...maka dekat dua jam memilih kitaorg amik yg 32 inci jerla..dah itu jer termampukan..yerah tgh2 bln nak beli tv tak ker parah poket?Erm akhirnya dapat ler aku tgk cerita kesukaan channel 701  CSI..memang favorite aku tak leh miss ah..

No comments: