April 10, 2012

GeMuksSSS

Ank aku yg debab memang pandai ler amik gambar..



Sejak aku beranak yg no 3 nie...aku susah betul lah nak diet...penat tau nak stop makan nie...tapi aku kalau dah stop makan nasi memang stop terus...sekarang nie aku tgh berdiet...nak turun bawah 50kg...memang payah betul lah nak tahan lapar tapi apakan daya bila tgk semua seluar ngan baju yg tergantung tu xmuat nak pakai.Sakit hati tul lah...Tu gambar aku bln lepas..bila tgk jer memang sakit hati..time nie aku 56 kg..Bila nak turun 50kg entah ler...


 Cer lah korang tgk..aku kalau dah naik badan memang susaH NAK TURUN...sakit hati tau...bila tgk kawan2 yg rangka kecil walaupun beranak dah 4 org ank pun masih slim...jelous maks tau...puas dah aku berdiet tapi selalunya setengah jalan..tu pun sebab abe aku punya hal..
Memang aku payah nak kecik kan size sejak aku kahwin nie...sama ler lepas aku beranak..sebab tu lah bila aku pikir aku nak kurus...kena taruk dlm kamus hidup thn tu memang xkan mengandung lagi..sebab mcm ank kedua aku penat turunkan sampai 49kg..alih-alih xsampai 6 bln aku mengandung lagi..tak ke tension...abe aku apa lagi suka ler dia...nie pun sibuk tanya bila nak proses no 4...erm tunggu ler 2 thn lagi..Im not ready ok..sakit masih terasa..biarlah dulu nak tgk ank2 yg ader nie membesar dulu.............................................

2 comments:

Ietams said...

jom la kita menguruskan badan sesame cik..

my heart said...

tu lah zulie..penat dah berdiet...payah tul nak turun...