March 15, 2012

DeRmAfAL....

 Sejak dua menjak nie...aku tak cukup tidur...maklumlah kerja skrg nie hari2 dok tgk angka...jadi blackhead aku makin nampak ketara di muka...i kan kalau pasal muka memang sanggup berhabis noqs...kalau ader jer nampak slaq...so memula aku pakai norafeal...mahal jenama tu...rm 2.40 sebiji diaorg kt Fb jual kat aku...akhirnya aku cari ler altenatif sendiri..nak gantikan produk norafeal tu tp mesti sama gaks function nya....
 So akhirnya aku jatuh hati ler dgn  jenama yg ini setelah diperjelaskan oleh doc di klinik ini..Memang bagus lah benda nie dr norafeal tu sbb apa dia punya function 3 kali ganda u dr norafeal...aku tak tipu...kakak kat office aku nie pakai dah tegang dah muka eh..xyah botox2 pun....kakak tu pun kena racun dr aku gaks memulanya....kalau aku tak perkenalkan dgn norafeal dia mesti tak kan nak cuba yg ini laks...ko bygkan ringcle kt muka dia memula sampai mulut..skrg dah pendek smp kt bibir jer....so cuba ler korang bayangkan produk nie camner...
 Regernya pun xjauh dr norafeal...tapi kalau korang beli sebiji-sebiji harga dia akan jauh melambung mahai....aku pakai malam jer sbb doc nie kata malam lg bagus sbb kulit kita time nie...tgh rest so...time tulah dia akan memproses semua sel2 kulit mati...tp klu ko ader duit lebih sikit leh ler pakai siang malam....so lebih effection ler...ia juga mampu utk muka yg berjerawat...
Ini ler rupa nyer bila close up....bau dia mcm buah oren sedap.....cara pakai nyer...ko basuh muka dulu lopeh tu sapu toner dan pelembap muka then baru ler sapu benda alah nie....kalau xnak pakai pelembap pun xper....janji kulit ko tegang....tarik mcm getah palstik u...toin..toin...

No comments: