February 14, 2011

XDE KOJER

Budak kat opis niekan memang xde kerja...aku pun tak sedar bila masa diaorg amik gambar nie....nie kerja budak sorang nie ler yg beli kamera baru habis semua org dia tangkap nya....sampai muka aku yg tgh tension pun dia dok snap.....Ini aktiviti waktu bos tak de...leh ler....main-main kat opis...kalau bos ader jgn harap nak main-main bergambar nie...waktu nie aku tgh syok dok tgk fb...tu yg xsedar bila masa budak nie amik gambar aku...nasib baik ok leh ler masukkan dlm blog....
Sejak dari masuk kerja hari tu aku cuma gunakan blusher jer....powder yelek....ini berkat menggunakan mozarina newskin...keluar tanpa makeup..hanya blusher ngan lipstik jer..memang best guna produk nie....xyah pakai bedak pun...nie pun baru guna sebulan....so sesiapa nak menggunakan produk nie leh ler sms....or email to my inbox...tak mahal mana pun...

No comments: