January 8, 2011

SELAMAT TAHUN BARU



Dah lama rasanya aku tak coret apa2 kat sini.Ingatkan tahun lepas leh la jadi blogger tegar tapi tahu je lah kalau dah penat bekerja lepas tu balik umah penat laks nak layan kerenah anak-anak yg semakin membesar.Sekejab je thn 2010 meninggalkan kita dan sekejab juga thn baru menjelma.Tapi sebelum tahun 2010 melabuhkan tirainya ini lah permata yg tiada nilainya kurniaan Tuhan pada kami sekeluarga.Inilah dia anak ku yang ketiga MUHAMMAD FARISH HAKIMI. Lahir pada 22 November 2010 pada pukul 759minit pagi.Setelah 7 jam aku menahan sakit bersalin.Dilahirkan di Hospital Putrajaya melalui kaedah pembedahan.Itu pun last minit sebab jantung dia dah lemah.Air ketumban aku tak pecah-pecah walaupun dah lebih 10 kali kena jolok ngan doktor.
Aku ingatkan dapat lah anak perempuan.leh ler bersara awal-awal...sekali yg keluar sama gaks mcm abg-abgnya...nampak gayanya thn nie lagi riuh ler suara aku marahkan diaorg nie kat umah.Yg ader nie jer dah mcm-mcm kerja dibuatnya...
Erm time nie aku dalam pantang.Kwn2 aku dtg nak tgk baby baru aku...So lepas nie berehat laks pulak ya...lagi 4 thn kalau nak yg last...hope yg last tu gurl lah pulak....

No comments: