March 11, 2010

LaMa TaK UpdaTe


Lama rasanya tak singgah kat sini..Selalu tu baca je blog org...blog sendiri tak nak jengah...Bukan apa masa tak mengizinkan...Bak kata SI COmel...sekejab je masa berlalukan...sekejab je masa beredar tanpa kita sedarkan????...Anak-anak pun dlm sekejapan je diaorg membesar....


Ini masa Md Firdaus Sebulan dilahirkan.......2007
Ini gambar dia sekarang...2 thn 3 bln la....betapa sihatnya anak umi ni....
Yang ni pula masa Md Faiz sebulan iaitu bln 4 tahun 2009...Tembam kan
Ini pula masa dia dah dekat setahun....lagi sebulan je dia setahun...Kurus pula yg nie...tak pelah janji sihat...


1 comment:

Ietams said...

memang lame.. hihihi