December 16, 2009

Wedding As

Gambar nie pun sama le mcm gambar yg tadi tu.Memang dah lama terperuk dalam hp.Nak ikutkan gambar nie zaman 2007 lagi.Masa nie aku tgh mengandungkan Firdaus.Aku ngandung dlm 6 bln la.Waktu reunion hari tu cik as kita sempat le bgth tarikh nya.
So ini le diantara yg dtg masa majlis as haritu.Nak ikutkan majlis nie belah umah lelaki.Tapi nak buat mcm mana belah perempuan kat bahau tak dapat pi sebab masing-masing ada hal.
So itu yg kami datang ke sini coz dekat dengan umh masing-masing hanya shah alam je.
Kebetulan Illa masa nie balik umh mak dia kat klg tu yg sempat gaks datang.Dia le kawan giler-giler aku kat dorm.Dia nie dulu waktu form 5 duk atas katil aku.Tu yg rapat sampai sekarang.La nie cik illa kita tgh sarat ngandung anak ke 3....berapa bulan tak le teman tahu sebab illa tgh dapat sakit malas nak ckp ngan taip sms....so susah nak ganggu dia.Last aku jumpa dia masa reunion kat titiwangsa dulu....

No comments: