November 14, 2009

NOVEMBER



Tentu korang pelik kan baca tajuk aku nie.Em mana tak nya bulan November nie la aku paling suffer menjadi sorang ibu.Mana tak nya anak-anak aku asyik sakit je.Baru je baik demam,sakit lain pula timbul.Anak aku yang pertama yang paling teruk sampai masuk hospital sebab kes taun sampai seminggu sampaikan dr kata paru-paru dia dijangkiti kuman.
Selepas sehari anak aku kena taun&paru-paru dijangkiti kuman,anak kakak aku pun kena juga sampaikan masuk hospital le juga.Nie waktu kat gleneagles hospital.Masa nie anak kakak aku yg last kena jangkitan paru-paru.Paru-paru sebelah kanan dia teruk dijangkiti kuman.Tu yg kena tahan selama 5 hari.
Yang paling kesian mak aku le.Sebab kena jaga ketiga-tiga cucunya.Habis tu nak buat mcm mana cuti tahun dah habis so tak leh le nak cuti lelama.Sama le ngan kakak aku.Jadi nak tak nak terpaksa le minta tlg ngan mak kitaorg.Nasib baik le seminggu je anak aku sakit...Itu pun on off juga le sakitnya.Alhamdulillah sekarang nie dah ok.

No comments: