October 22, 2009

Jamuan Hari Raya

Walaupun hari raya dah sebulan berlalu tapi office aku baru terhegeh-hegeh nak buat jamuan raya.So kami pakat ramai2 bawa makanan dari rumah.Tugas aku hanya masak nasi impit ngan kuah kacang je.Layan je gambar yang ada ya.
Nie aku sibuk potong kek yg order dari PWTC.Sedap giler cheese cake nya.Cuma aku xlarat nak makan byk sebab manis sangat.

Nie diantara staff2 yang ada di office aku nie.Bukan ramai sgt pun.Tapi majoriti melayu la kat sini.Aku ngan yg tudung pink nie dah lebih 6 thn kerja kat sini.Cuma dua org kat belakang tu yg baru.

Makan nya tak seberapa.Bergambar yg penting tu.Masing2 sibuk nak menyelit.....

Maklumlah kamera banyak sgt sampai tak tahu nak tgk yg mana satu.Tu yg sampai juling org sebelah aku ni.
posing mesti bergaya beb.Kita sibuk nak potong kek,cameraman sibuk nak tangkap gambar..so nie le dia.......

Setelah selesai jamuan,bergambar le reramai....Ini lah dia separuh dari staff yg ada termasuk le pakcik2 yg jaga pejabat aku nie....






No comments: