July 10, 2009

D'Muar Kajang

Ha...nak tgk upin & Ipin?nie dia pasangan anak beranak...yg suka botak kan kepala mereka...
Minngu lepas kami sekeluarga makan di D'Muar Kajang.Tempat mkn nie memang best sebab semua ada...just order je...tgklah gelagat anak bujangku yg tak reti duk diam


dia start nak buat kerja atas meja mkn dah........


muka suamiku yg susah nak senyum dan bergambar..nie pun curi2.....


habis Firdaus kerjakan buku menu kedai nie....selagi tak bagi mulut dia tak duduk diam
kedai nie kalau kita pi hujung minggu memang ramai giler...nie pun dekat sejam tunggu baru sampai makanan.....tapi kalau pi waktu bekerja leh lah makan dgn aman...paling best mee bangdung muar dia memang sedap...
disebabkan lama sgt menunggu makanan...mcm2 aksi anak bujang ku buat...memang tak reti duk diam..tuan punya blog hanya leh tangkap gambar je...






2 comments:

minna minna said...

hasben ko nmpak dah kurus plak ker teknik camera? hehehe

my heart said...

ish mana ada kurus ai....makin sihat ade le...yel e agaknya teknik kamera...tgklah siapa yg ambil