June 28, 2009

Kawan......

Sejak dari sekolah sampai lah dah beranak pinak perangai masing2 tak berubah....masih bergelak ketawa sampai tahap mengilai lah....( sampai suami masing2 pun naik pelik )
Tapi ini lah dia kenyataan..pahit manis...semuanya kita kongsi bersama..itulah dia nilai sebuah persahabatan....

Tapi kesiannya kat kawan aku yang tudung merah nie...susah sangat nak jumpa pasangan hidupnya...bukan ramai yang tak berkenan..memang ramai giler tapi itu lah kalau ada jodoh tak kemana kan...

Nak buat macam mana belum sampai masanyakan...jadi cik Afizah bila awak dah tiba ke tanah suci Mekah esok,jangan lah lupa berdoa banyak2 moga dipertemukan jodoh yang baik...(dia pi umrah dengan keluarganya hari ini )insyallah........



2 comments:

minna minna said...

kat mana ko jmpa kengkawan kita tu? kat meting aritu ek? ramai x yg g?

my heart said...

ISH TAKDELAH...KITAORG JUMPA KT LUAR...AKU TAK PI PUN MEETING TU..TAK SALAH AKU YG GI AMAN......