August 7, 2008

My Office

Disebabkan dah lama tak update blog dan tak de citer nak dikongsi bersama,jadi saya pun tangkap lah gambar di office.Di mana tempat saya mencari rezeki.
Ha tgklah gambar nak ke bilik saya nie.Byk sangat gril dlm bilik ini .Nak safety katakan.Tu blm lagi saya tangkap gambar pakcik guard yg jaga siap ngan pumpgun kat luar office saya nie.Kang takut pula nak tgk gambar kat blog nie.Sebab ini lah saya katakan duk kat office yg nie boring.Byk sgt Grill kena lock.Kiranya saya nie mcm kena kuarantinlah.....
Ha ini pula meja saya yg kedua.Ini dekat office di HQ.So tak de lah rasa terkecuali dr org lain.Ade jugalah nak bersembang ngan kawan2.Ini bila saya dah habis kerja di office yg ke2 baru saya balik ke sini.Dekat sini seronok sikit sebab ramai member.






Ini lah pandangan dari pintu masuk ke office saya didalam bilik kurungan tu.Semuanya nak masuk pintu ada grill.Jadi saya duduk dlm bilik kebal lah namanya.Boleh dikatakan lebih teruk dr penjara.Sebab dalam bilik tu hanya saya sorang saja boleh masuk kecuali Ceo&cos saya.


Ha inilah meja tempat saya bekerja dan juga tempat saya melihat blog kawan2 ku.Tgklah tu bersepah nya.Ini maknanya blm masa nak pulang.Kalau dah masa nya sampai tentu clear punya.





Ini lah tempat di mana semua pekerja2 di bawah jabatan saya dapat berbual atau pun nak beri apa2 melalui tingkap ini.Mereka memangla tak boleh masuk kedalam sama sekali.No entry.






No comments: